Aktuális híreink
2017-es bemutatása óta a SEAT Arona igazi sikertörténetet írt több, mint 350 000 átadott járművel és ezzel a márka kínálatának egyik kulcsfontosságú pillére lett. Az új SEAT Arona most készen áll, hogy folytassa ezt a sikertörténetet.
Mindkét szervezet a jövő mobilitásával és annak formatervezési kérdéseivel kapcsolatos projekteken munkálkodik. A közös munka főbb pillérei az üzleti modell, a felhasználói élmény és a terméktervezés voltak. Work&Relax (Munka és Pihenés) címmel nyújtották be a győztes tervet.
Nagy méret, egyedi forma, tágas beltér: ezek voltak a rajongók által kiemelt tulajdonságok. A Tarraco kiteljesíti a SEAT szabadidő-autó (SUV) kínálatát, világpremierjét szeptember 18-án tartják a spanyolországi Tarragonában. Több, mint 146 000-en vettek részt az új SUV nevének kiválasztásában, amire most az első esetben össznépi szavazással került sor.
Az előzetes teszt a közúti infrastruktúra - a már rendelkezésre álló mobilhálózaton keresztül folytatott - kommunikációját mutatja be a járművekkel, figyelmeztető jelzéseket küldve a veszélyekről vagy a változó útviszonyokról. Első ízben tesztelték Spanyolországban a járműves kommunikáció C-V2X protokollját. A kezdeményezés újabb lépés a Telefónica „5G Technological Cities” projektjében, amellyel Talavera és Segovia az 5G hátterévé fejlődhet.
289 000 autó kiszállításával a SEAT történetének legjobb első félévet produkálta. Németország, Spanyolország , az Egyesült Királyság, Franciaország és Algéria áll az értékesítési eredményesség élén. Az új SEAT Tarraco-t szeptember 18-án mutatják be Tarragonában.
SEAT és a Beats by Dr. Dre: két különböző márka, mégis ugyanazok az értékek. Ibiza és Arona Beats: két új modellváltozat, amely az egyedülálló BeatsAudio hangzásvilágot kínálja. Mindkét modell egyedi külső részletekkel és belső megoldásokkal érkezik a kereskedésekbe.
A SEAT májusban közel 50 000 gépkocsit értékesített, ami 15,5 %-os növekedést jelent. A spanyol autógyár idén januártól májusig 238 500 gépkocsit értékesített. Németország, Spanyolország, az Egyesült Királyság, Olaszország és Algéria piacain érték el a legnagyobb növekedést.
A SEAT újabb rekordokat döntött meg, története során a legjobb első negyedévet zárta, és a SEAT értékesítés világméretekben is tartós növekedést mutatott. Az értékesítési volumen áprilisban 21%-kal emelkedett, ugyanis a tavaly áprilisi 41 400 darab után most 50 100 gépkocsit szállítottak ki az ügyfeleknek. Ezzel a SEAT az eddigi legjobb április havi eredményét érte el, megdöntve a 2000. áprilisban 45 100 gépkocsi értékesítésével elért rekordját.
A SEAT évről évre új autóval támogatja a magyar úszósport sokszoros bajnokát, Cseh Lászlót, aki ezúttal 15. SEAT-ját vehette át, mégpedig egy Leon ST CUPRA modellt.
Még csak néhány hét telt el azóta, hogy a Genfi Autószalon SEAT standján bemutatkozott az új CUPRA márka és versenyautó, de a Zengő Motorsport két CUPRA TCR versenyautóját már az április 27-29-i hétvégén láthatjuk a Hungaroringen a FIA Túraautó-világkupa (WTCR) futamon.
A SEAT elnöke, Luca de Meo egy Madridban nemrégiben lezajlott kongresszuson felvázolta, hogy a spanyol ipar innovációs téren hogyan alkalmazkodhat az olyan új kihívásokhoz, mint a városi mobilitás vagy a megújuló energiák felhasználása. Ennek kapcsán Luca de Meo kijelentette, hogy a „gépkocsik hajtására használt földgáz az autóipar és a gázipar számára egyaránt nagy üzleti potenciállal bír”.
A tekintélyes formatervezési elismerés, a Red Dot Díj Legjobb Termékdizájn kitüntetését kapta az új SEAT Arona. Az elismerés kiemeli a SEAT Arona friss, dinamikus és robusztus formatervét. A Legjobb Termékdizájn díj odaítélésekor kiemelt szempont volt a külső megjelenés illetve a belső tér személyre szabhatósága, amely a SEAT Arona modellt az elismeréshez segítette.