Gianni feljebb lépett
A Porsche Hungaria és az Audi támogatása révén az eddigi Q2 után már egy Q5 Sport 2.0 TDI Quattróval jár az Audi egyik magyarországi márkanagykövete, Gianni Annoni.
„De jó ez a szín!” – kiáltott fel a Fáy utcai Audi szalonba belépve a gasztronómiában és a televíziózásban egyaránt nagy ismertséget szerzett Gianni Annoni, amikor meglátta a navarra-kék metál Q5-öst. A mélykék alapszín a karosszéria hajlatainál másképp kapja a fényt, és éjkéken mutatja a kontúrokat.
„Nem félek a színektől, kellenek a színek. A telt, meleg kék, a piros, a sárga és a zöld éppúgy öltözteti az autót, ahogyan ezeket a divatvilágban használják. Igaz, az üzletemberek leginkább a fekete autókat kedvelik, de ez olyan, mint elegáns öltönyben Vespára ülni, és robogóval menni a dolgodra, ami Olaszországban teljesen általános. Tehát annak, aki tudja viselni, nagyon jól áll a kék, ami egyébként az egyik kedven színem. Azért is imádom, mert – forza Azzuri! – az olasz futballválogatottra emlékeztet” – mondta Gianni Annoni.
Az 550 literes csomagtartót felnyitva elégedetten állapította meg, hogy „úgy látom, ebben már elférnek Zita bőröndjei, bár azt még nem tudom, hova rakom az enyémeket”. A feleség, Debreczeni Zita nem kommentálta a viccet, mert éppen egy németországi síparadicsomban forgat, Gianni pedig elmondta, mi a különbség a Q2 és a Q5 között.
„A Q2 egy dinamikus városi kocsi, oda való, ahol parkolóhely gondok vannak, ahol mélyek a kátyúk, és ahol télen hegyre kell fölmenni. Ezért a Q2 ideális autó Budapesten. Ugyanakkor van benne „fűszer”, és minden olyan szolgáltatást nyújt, ami biztonságossá, kényelmessé, könnyűvé teszi a használatát a szűk parkolóhelyre való manőverezéstől a sávtartásig. Fiatalos, modern is olyan értelemben, hogy a nagyméretű monitoron várnak az applikációk, és úgy látom, ugyanez van a Q5-ben is. Viszont ezzel már elmehetek üzleti útra Olaszországba. Úgy értem, ebbe a kocsiba a bőröndöm mellé még be tudok tenni egy-két láda bort is.”
Mivel Gianni Annoni sokat ingázik Olaszország és Magyarország között, a 190 lóerős S tronic Quattro éppen ideális, hogy akár szélsőséges időjárási- és útviszonyok között is célba érjen.
„Gianni éppen egy éve lett a márka egyik nagykövete, mint nagy ismeretségnek és népszerűségnek örvendő személyiség” – mondta Mátrabérci Sándor, a Porsche Hungaria Audi márkaigazgatója, s a tavalyi esküvőre célozva hozzátette, a Q5 tágas utastere éppen megfelelő, hogy adott esetben legyen helye a család minden tagjának.
Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).
2017-ben az Audi összesen mintegy 1,878 millió Audi gépkocsiját, 3,815 Lamborghini sportautóját és 55 900 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2016-ös év során az AUDI AG 59,3 milliárd euró forgalom mellett 3,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.